‘Reklama przekazująca treści dyskryminujące i/lub poniżające oparte na płci i wszelkich stereotypach płciowych stanowi przeszkodę do stworzenia nowoczesnego i egalitarnego społeczeństwa’ – napisano w uchwalonej właśnie rezolucji Parlamentu Europejskiego. Przeszkodę- A nie dźwignię handlu- Czyżby reklama nie była rękojmią wolnego rynku- Wolności wypowiedzi i ekspresji- Czyżby Wspólnota Europejska wprowadzała cenzurę- A czy zakaz obrażania, dyskryminowania, poniżania jest cenzurą- Dlaczego w reklamie promującej produkty dla ‘prawdziwych mężczyzn’ nie użyto symboliki faszystowskiej- Wszak faszyzm był – jak najbardziej – ‘dla prawdziwych mężczyzn’. Czytaj cały artykuł – prof. Madgalena Środa – Wysokie Obcasy – 14 września 2008
Podoba Ci się to co robimy? Nasze działania są możliwe dzięki regularnym darowiznom od osób prywatnych. Włącz się! Możesz zmienić lub uratować ludzkie życie!Pomagaj prowadzić działania edukacyjne
Pomagaj wpływać na zmianę prawa
Pomagaj wysyłać badaczy do stref kryzysu