Finaliści zaprezentują swoje projekty przed jury, które ostatecznie zdecyduje o przyznaniu stażu. Wyłonienie zwycięzców oraz wręczenie nagród odbędzie się 26 maja br., o godz. 14.00 w siedzibie Instytutu przy Al. Jerozolimskich 53 w Warszawie.
W tegorocznej edycji konkursu strategia dotyczy działań dla fundacji Ewy Błaszczyk -AKogo–. Uczestnicy mieli do wyboru 3 tematy konkursowe. Najbardziej popularny był temat I dotyczący strategii komunikacji internetowej dla fundacji. Najwięcej finalistów, bo aż 4, kształci się we Wrocławiu. Pozostali to studenci Łodzi, Warszawy oraz Poznania.
Lista finalistów dostępna jest na stronie konkursu: http://www.instytut.com.pl/harmonogram2010
Jury konkursu w składzie: Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, dr JacekWarchała, językoznawca z Uniwersytetu Śląskiego, Anna Krzysztofowicz, z Fundacji -Akogo– i Anna Sanowska, Dyrektor działu analiz Instytutu Monitorowania Mediów, oceniało takie elementy projektów jak: sformułowanie celów strategii, dobór narzędzi, czy sposób pracy z organizacją podczas implementacji projektu. Podczas prezentacji prac do grona jury dołączą również: Justyna Szafraniec, wizeprezes PSPR oraz Jadwiga Święcicka-Stępak, Dyrektor Biura Związku Firm Public Relations.
Jest to już VII edycja konkursu organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów, we współpracy z organizacjami pozarządowymi. Konkurs ma na celu umożliwienie studentom odbycia prestiżowego stażu, w jednej z agencji PR, w oddziale poza granicami Polski. Jednocześnie organizacja pozarządowa, która współpracuje przy danej edycji konkursu, otrzymuje możliwość wdrożenia strategii komunikacji, utworzonej na jej zapotrzebowanie, która powstała pod okiem znawców branży.