Gazeta Wyborcza – Finał konkursu reklamy Effie – Amnesty International

Gazeta Wyborcza – Finał konkursu reklamy Effie

To pierwsza grand prix dla kampanii społecznej w ośmioletniej historii konkursu. Decyzja jurorów może zaskakiwać jeśli weźmiemy pod uwagę, że Effie jest jedyną konkurencją w Polsce, w której kampanie są oceniane pod względem skuteczności.

– To może być kontrowersyjne, ale rozumiem, że kampania -Wolność słowa- na tyle wyróżniła się spośród pozostałych, że jurorzy postanowili przyznać j ej główną nagrodę konkursu – mówi Paweł Kastory, członek komitetu organizacyjnego Effie i honorowy przewodniczący jury. Podkreśla on, że nie po raz pierwszy w Effie ocenia się kampanie społeczne i każda z nich spełniała kryteria skuteczności. – To zależy od celów postawionych przed kampanią. To może być wzrost świadomości problemu albo wyższy poziom datków na konkretne cele dobroczynne – dodaje Kastory.

Przygotowana przez Saatchi & Saatchi na zlecenie Amnesty International kampania zgarnęła nagrody i wyróżnienia na wszystkich liczących się dla branży imprezach. Kampanią wktó rej udział wzięły też -Gazeta Wyborcza- i „Rzeczpospolita-, drukując pokreślone ręką cenzora artykuły na pierwszych stronach, została doceniona m.in. na międzynarodowym festiwalu reklamowym w Cannes, w konkursie Europejskiego Klubu Dyrektorów Kreatywnych (ADCE) oraz w lokalnym konkursie KTR (…)

Podoba Ci się to co robimy? Nasze działania są możliwe dzięki regularnym darowiznom od osób prywatnych. Włącz się! Możesz zmienić lub uratować ludzkie życie!
Pomagaj prowadzić działania edukacyjne
Pomagaj wpływać na zmianę prawa
Pomagaj wysyłać badaczy do stref kryzysu

Pomóż teraz!

Kwota może składać się jedynie z cyfr. Wartość musi być dodatnia
4050