Akcja przebiegająca pod hasłem -G(w)oździk do trumny dla Ewy- obecna będzie w prasie i Internecie w dniach 1-14 marca. Grafika nawiązująca do Dnia Kobiet komunikuje wstrząsające fakty: co 8. kobieta w Polsce została uderzona przez swego partnera, a więcej kobiet na świecie w wieku od 15 do 44 lat umiera na skutek przemocy niż na raka, malarię czy w wypadkach drogowych.
Powierzchnię na potrzeby publikacji layoutu kampanii udostępniły Fundacja Agora (Gazeta Wyborcza, Wysokie Obcasy, Metro), wydawnictwo Bauer (Tina, Życie na gorąco, Chwila dla Ciebie) i portal Onet.pl (strona główna i sekcja -Kobieta-). Dodatkowo, w portalu Onet.pl pojawią się teksty redakcyjne oraz odbędzie się czat z przedstawicielami AI na temat problematyki przemocy wobec kobiet.
Więcej informacji: http://kampania.amnesty.org.pl